تبليغات شهري

تبليغات شهري

توجه شركتهاي تبليغاتي به فضاهاي شهري

 

توجه شركتهاي تبليغاتي به فضاهاي شهري و افرادي كه در خيابانها بودند جلب شد،كه اين امر باعث ظهور تلويزيون شهري بزرگ ( كه در ابتدا به طرز وحشتناكي گران بودند) شد ، اين نمايشگرها در جلب توجه رانندگان بي حوصله و خسته و عابرين پياده اي كه منتظر وسيله ي نقليه عمومي بودند بسيار سودمند از كار درآمد كه اين امر موجب شد تلويزيون هاي شهري ال اي دي تي وي كو در ميدانهاي پرجمعيت، چهار راههاي شلوغ و سپس در بزرگراههاي اصلي نصب شوند.
درحال حاضر، شهرهاي بزرگ جهان از فروش تلويزيون شهري پر شده اند. براي مثال، امروزه بيش از 80 نمايشگر LED در مسكو و بيش از 40 دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به اين تعداد محدود نمي شوند و خريد تلويزيون شهري LED بيشتري وجود دارند، بايد دانست اين تعدد با توجه به هزينه هاي نصب و نگهداري و برخي از هزينه هاي پيش بيني نشده بسيار قابل توجه مي باشد.
نصب يك نمايشگر LED شهري جديد در يك شهر بزرگ ديگر جز خبرهاي داغ به حساب نمي آيد. اما بكارگيري شبكه اي از نمايشگرهاي LED در شهرهاي كوچك، امري قابل توجه است. مردم در خارج از روسيه نام شهرهايي مثل ديميتروفگراد، موروم و سروف كه هر كدام جمعيتي حدود 100 هزار نفر را دارند، كمتر شنيده اند. اما جالب است كه بدانيد اين شهرهاي كوچك هم در نصب شبكه هايي تلويزيون هاي شهري LED پيشتاز هستند. براي مثال،vidnoje (منطقه مسكو) و okha(منطقه ساخالين) شهر نيستند، بلكه شهرك محسوب مي شوند اما حتي اين شهركها هم شبكه نمايشگر LED سطح بالاي خود را دارند.

Dmitry Melchuk (ديميتري ملچاك)، نماينده فروش تلويزيون شهري آزانس تبليغاتي در منطقه اي كوچك مي گويد: به طور طبيعي، مخاطبان ما خيلي كمتر از مخاطبانمان در شهرهاي بزرگ است. اما تبليغ كنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،كه اين هدف در تلويزيون هاي شهرهاي كوچك، بسيار قابل دسترس تر از شهرهاي بزرگ است.

اين روال در نقاط ديگر دنيا نيز به چشم مي خورد ؛ براي مثال اخيرا، يك شركت تبليغات شهري در شهر كوچك اردمور در اوكلاهاماي آمريكا تصميم به نصب شبكه اي از خريد تلويزيون شهري، عليرغم جمعيت حدودا 25 هزار نفري در اين مكان گرفت. اين شبكه، بزرگ نيست ، تنها 3 تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلويزيون شهري را افزايش دهد.
تلويزيون شهري ديجيتالي LED در چنين مكان دور افتاده و متروكي به يك شور و هيجان عمومي تبديل شده است. نتيجه اي كه در اين شرايط حاصل مي شود اين است كه تبليغات در اين نمايشگرها و در ميان اين جمعيت كوچك كه هر كسي ديگري را مي شناسد،باعث ارتقا موقعيت تبليغ كنندگان مي شود. به عنوان مثال در 45 روز كاري اول اين شبكه ، سود رساني ( بر اساس شاخص فروش تلويزيون شهري زمان تبليغ) بيش از 90 درصد محاسبه شد. شايد اگر اين عدد را با ميانگين شاخص سود رساني در خريد تلويزيون شهري يك شهر بزرگ مثل مسكو مقايسه كنيد بهتر متوجه اين تفاوت شويد: اين شاخص در مسكو و در بهترين وضعيت به هيچ وجه از 56% فراتر نمي رود.

تبليغات ديجيتالي شهري و فروش تلويزيون شهري، در شهرهاي بزرگ جهان به خوبي تثبيت شده است ، اما با در نظر گرفتن دلايل فوق با سرعتي بسيار قابل توجه به سمت شهرهاي كوچكتر پيش مي رود.

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۳:۱۶:۰۵ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
تبليغات شهري
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

تبليغات شهري
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

جستجوگر

درباره ما

آشنايي با انواع تلويزيون شهري و نحوه خريد و اجاره تلويزيون شهري

رمزینه بارکد

آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 18
بازديد ديروز : 12
بازديد كل : 217

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان