تبليغات شهري

تبليغات شهري

بررسي تاثير تابلو هاي متحرك و بنرهاي تلويزيون در تبليغات كسب و كار

از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.كه تمامي آنها را مي توان با توجه به متريال هاي روز دنيا به شكل تلفيقي همراه با نوع آوري توليد و عرضه كرد.
در آخر بايد گفت كه تبليغات هزينه نيست، تبليغات معرفي برند و خدماتي است كه تمام افراد مي توانند از آن بهرمند باشند، كه تابلو هاي تبليغاتي نيز يكي از مفيد ترين و كاربردي ترين نوع تبليغات به شمار مي رود.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۶:۱۲ | سامان
تلويزيون شهري،

نقش موثر تلويزيون شهري در تبليغات امروزي تهران!

انجام تبليغات از انواع روش هاي مختلف امكان پذير است كه با شناخت آنها مي توان بهترين روش را انتخاب كرد. به همين دليل تبليغات محيطي بي شك قديمي ترين روش تبليغات است. امروزه با پيشرفت علم تلويزيونهاي بزرگ تبليغاتي در پي اختراع تكنولوژي ال اي دي حاصل خلاقيت انسان در قرن بيست و يكم است كه نمايشگرهاي شهري با ورود به عرصه تبليغات تحول عظيمي در پيشبرد تبليغات ايجاد كرده اند.يكي ديگر از ويژگي هاي نمايشگر شهري لزوم كوتاه بودن آن است چرا كه اين تبليغات مخصوص رهگذران مي باشد، يعني كساني كه براي ديدن تبليغ چيزي در حدود سه ثانيه فرصت دارند. در نتيجه، پيام آن بايد قابل فهم و كوتاه نيز باشد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۴:۳۹ | سامان
تلويزيون شهري،

در ژاپن چگونه مغازه ها اين قدر زيبا تبليغات مي كنند!

سبك تبليغات ژاپني تحت تأثير تعاليم كنفوسيوس و ارزش‌هاي جمعي در جامعه ژاپني است. روش ايجاد ارتباط در سبك تبليغات ژاپني، غيرمستقيم است. مخاطبان ژاپني را نمي‌توان به‌طور مستقيم و بي‌واسطه نسبت با ويژگي‌هاي محصول آشنا كرد. در حقيقت مخاطب ژاپني نسبت به تبليغات مستقيم احساس توهين مي‌كند. در ژاپن، عادت فرهنگي عذرخواهي در هر امري از امور اجتماعي، بيان‌كننده اين تفكر است كه اظهار هر سخني از جانب گوينده باعث اختلال در نظر فكري شنونده مي‌شود، پس گوينده بايد در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبليغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف كننده، به دست آوردن اعتماد او،‌ ايجاد حس احترام در او بالاخره تكيه مخاطب او به‌عنوان يك خريدار دائمي و وفادار است.

 ژاپن يكي از جمله كشورهايي است كه در حوزه المان هاي شهري و تكنولوژي بسيار پيشرفته و مدرن است، به گونه اي كه پايتخت آن يعني توكيو، لقب يكي از مدرن ترين شهرهاي جهان را يدك مي كشد. در گوشه و كنارشهرهاي ژاپن مي توانيد المان هاي بي نظيري از فناوري در راستاي خدمات شهري را ملاحظه كنيد كه هر روزه بر تعداد آنها نيز افزوده مي شود. 

 براي اينكه بتوانيم فضاي شهري مناسبي را داشته باشيم بايد از المان هاي مختلف شهري استفاده نماييم تامحيط هاي شهري زيبايي داشته باشيم. المان هاي شهري داراي مقياس و اندازه هاي گوناگوني مي باشند و داراي كاربردهاي مختلفي هستند.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۵۳:۴۷ | سامان
تلويزيون شهري،

حتما قبل از ساخت تابلو يا سفارش تلويزيون براي كسب و كار خود مجوز بگيريد!

تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري كه در سر مغازه ها نصب مي شود تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي مي‌كند كه معرف كاربري‌هاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.

 

 

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها تاكيدي بر كسب و كار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازي و توضيح پيام تجاري، به قصد جلب توجه مشتري گذاشته مي شود. اين تابلوها يك رسانه ارزان قيمت تر براي انتقال معاملات تجاري به مشتريان مي باشند. در حال حاضر با انبوهي از تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان كسب و كار روبرو هستيم كه بر اساس جنبه هاي مختلف دسته بندي مي شوند.

ادامهـ مطلبـ
| ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۷:۴۲ | سامان
،

تلويزيون شهري اجاره كنيم يا ويدئو پروژكتور؟

تمامي شركت ها به روشي براي نمايش اطلاعات خود نياز دارند. تفاوتي ندارد كه اين روش براي ارائه پيشنهادات باشد، يا براي اجراي كنفرانس ويديويي، يا براي اعلان خبرهاي زوز درباره شركت باشد، نقش اطلاع رساني را داشته باشد يا فقط براي تبليغات براي جلب نظر مشتري باشد، در هر حالي شركت ها احتياج به ابزاري براي انتقال داده ها در شركت خود دارند. در اين نوشته به مقايسه دو وسيله كمكي در اين جهت مي پردازيم تا انتخاب شما را در بين اجاره ويدئو پروژكتور و اجاره نمايشگر شهري آسان تر كند.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰:۲۵ | سامان
،

اجاره نمايشگر شهري و دات پيچ

اگر مي خواهيد يك نمايشگر شهري ال اي دي تي وي كو را بخريد بايد هزينه زيادي را براي آن پرداخت كنيد كه اين هزينه ها معمولا براي شركت ها كاري منطقي نمي باشد. بهترين راه براي صرفه جويي در هزينه ها و در عين حال بهره مندي از امكانات نمايشگر شهري، اجاره آن است.

با اجاره تلويزيون شهري مي توانيد تا هر زماني كه بخواهيد از آن بهره مند شويد و در كوتاه مدت نياز به تبليغات و برند سازي خودتان را برآورده نماييد.

برعكس آنچه بيشتر شنيده مي شود اجاره نمايشگر شهري كار خيلي راحتي است و در برخي مواقع هزينه آن نزديك به هزينه محصولاتي مانند تلويزيون هاي LED است.

تلويزيون شهري نمايشگر بزرگي است كه در حال حاضر به منظور استفاده در اماكن شلوغ و پر رفت آمد به وسيله اي رايج تبديل شده است.

اجاره تلويزيون شهري

ادامهـ مطلبـ
| ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۵:۳۳:۳۵ | سامان
اجاره تلويزيون شهري، تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، قيمت تلويزيون شهري،

تلويزيون شهري رنتال

تلويزيون شهري رنتال يا تلويزيون شهري اجاره اي، تلويزيون هايي مي باشند كه به خاطر آساني حمل و نصب به طور اجاره اي در خيلي از محيط هاي دروني و مجالس موقتي مورد كاربرد دارد.

از برتري هاي اين تلويزيون ها آساني حمل و نصب به خاطر سبكي، مصرف انرژي كم و سينما سه بعدي بودن آن اشاره كرد.

براي ديدن ويژگي هاي فني تلويزيون هاي شهري اجاره اي ، و براي دريافت مشاوره خريد و اجاره تلويزيون شهري و اطلاع از قيمت تلويزيون شهري با ما تماس بگيريد.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۲۶:۴۱ | سامان
تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، قيمت تلويزيون شهري،

مدارك لازم اخذ پروانه بهره‌برداري از تابلو

تابلوهاي تبليغاتي ال اي دي تي وي كو تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي مي‌كند كه معرف كاربري‌هاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.

تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۲۶:۰۶ | سامان
تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، قيمت تلويزيون شهري،

توجه شركتهاي تبليغاتي به فضاهاي شهري

 

توجه شركتهاي تبليغاتي به فضاهاي شهري و افرادي كه در خيابانها بودند جلب شد،كه اين امر باعث ظهور تلويزيون شهري بزرگ ( كه در ابتدا به طرز وحشتناكي گران بودند) شد ، اين نمايشگرها در جلب توجه رانندگان بي حوصله و خسته و عابرين پياده اي كه منتظر وسيله ي نقليه عمومي بودند بسيار سودمند از كار درآمد كه اين امر موجب شد تلويزيون هاي شهري ال اي دي تي وي كو در ميدانهاي پرجمعيت، چهار راههاي شلوغ و سپس در بزرگراههاي اصلي نصب شوند.
درحال حاضر، شهرهاي بزرگ جهان از فروش تلويزيون شهري پر شده اند. براي مثال، امروزه بيش از 80 نمايشگر LED در مسكو و بيش از 40 دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به اين تعداد محدود نمي شوند و خريد تلويزيون شهري LED بيشتري وجود دارند، بايد دانست اين تعدد با توجه به هزينه هاي نصب و نگهداري و برخي از هزينه هاي پيش بيني نشده بسيار قابل توجه مي باشد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۳:۱۶:۰۵ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،

تفاوت بين تلويزيون شهري خارج سالن و تلويزيون داخل سالن

 تلويزيون شهري ال اي دي تي وي كو خارج سالن به دليل اينكه در محيط باز نصب مي شود بايستي ضد آب باشد ولي تلويزيون داخل سالن خير  
 تلوزيون خارج سالن بايد ضد ضربه باشد ولي تلويزيون شهري داخل سالن نيازي به ضد ضربه بودن ندارد. 
 تلويزيون خارج سالن بدليل وجود آفتاب در فضاي باز بايد نور بالايي داشته باشد كه داخل سالن نيازي به داشتن شدت نور زياد ندارد. 
خريد تلويزيون شهري داخل سالن نسبت به خارج سالن بايد رزولوشن بسيار بالايي داشته باشد بدليل اينكه بينندگان تلويزيون در داخل سالن از فاصله نزديكتري تلويزيون را مشاهده مي كنند.
 
مدلهاي 1R1G1B و 2R1G1B با توجه به شدت نور بالا بهترين گزينه براي نور مستقيم خورشيد هستند.
 
پيكسل ها دو نوع مي باشند SMD و DIP كه خود مدل DIP هم به دو نوع تقسيم بندي مي شود. مدلي كه هر سه ال اي دي آن جدا از هم هستند و به آن 1R1G1B گفته مي شود و مدل 3in1 كه هر سه ال اي دي آن داخل يك ال اي دي قرار دارد.
SMD ها زاويه ديد وسيع دارند و بيشتر در فروش تلويزيون شهري داخل سالن استفاده مي شوند و در بيرون سالن بيشتر در مكانهايي كه تابش آفتاب مستقيم ندارد مي توان استفاده كرد. استفاده از SMD در مكانهايي كه برف و باران زياد يا گراماي شديد دارند اصلا توصيه نمي شود.
كاربرد مدلdip باتوجه به مقاومت مناسب در برابر گرما و رطوبت در محيطها باز بيشتر مي باشد و همچنين به خاطر شدت نور بالاتر در برابر تابش آفتاب گزينه بهتري مي باشد
 
هر تلويزيوني با هر اندازه، شكل يا خصوصين ويژه اي كه مدنظر شماست توسط شركت ما طراحي و توليد مي شود. با مشاوران و متخصصان ما در تماس باشيد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۳:۱۵:۱۹ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،
تبليغات شهري
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

تبليغات شهري
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

جستجوگر

درباره ما

آشنايي با انواع تلويزيون شهري و نحوه خريد و اجاره تلويزيون شهري

رمزینه بارکد

آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 30
بازديد ديروز : 12
بازديد كل : 229

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان