تبليغات شهري

تبليغات شهري

مكان هاي قابل استفاده تلويزيون شهري

فضاهاي فرهنگي هنري و تفريحي، سر درب مغازه ها و فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، استخرها،سالن هاي آمفي تئاتر و تالارها، هتل ها، معابر شهري، مكان هاي تجاري، مناطق مسكوني، پارك ها، موسسات آموزشي، مركزشهر، بانك ها ، ادارات دولتي و موسسات خصوصي، فرودگاه، پمپ بنزين، ترمينال اتوبوسراني، و غيره …..

موارد مصرف تلويزيون شهري

پخش آگهي هاي تجاري، اخبار و رويدادهاي روز، برنامه هاي تلويزيوني، روزشمار پروژه ها، بازيهاي باشگاهي و ملي، كنسرت ها، همايش ها و سمينارها، نورپردازي و دكوراسيون، پيامهاي مناسبتي، پيام هاي آموزش و فرهنگي و غيره …

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۱:۲۱:۴۰ | سامان
،

بررسي تاثير تابلو هاي متحرك و بنرهاي تلويزيون در تبليغات كسب و كار

از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.كه تمامي آنها را مي توان با توجه به متريال هاي روز دنيا به شكل تلفيقي همراه با نوع آوري توليد و عرضه كرد.
در آخر بايد گفت كه تبليغات هزينه نيست، تبليغات معرفي برند و خدماتي است كه تمام افراد مي توانند از آن بهرمند باشند، كه تابلو هاي تبليغاتي نيز يكي از مفيد ترين و كاربردي ترين نوع تبليغات به شمار مي رود.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۶:۱۲ | سامان
تلويزيون شهري،

نقش موثر تلويزيون شهري در تبليغات امروزي تهران!

انجام تبليغات از انواع روش هاي مختلف امكان پذير است كه با شناخت آنها مي توان بهترين روش را انتخاب كرد. به همين دليل تبليغات محيطي بي شك قديمي ترين روش تبليغات است. امروزه با پيشرفت علم تلويزيونهاي بزرگ تبليغاتي در پي اختراع تكنولوژي ال اي دي حاصل خلاقيت انسان در قرن بيست و يكم است كه نمايشگرهاي شهري با ورود به عرصه تبليغات تحول عظيمي در پيشبرد تبليغات ايجاد كرده اند.يكي ديگر از ويژگي هاي نمايشگر شهري لزوم كوتاه بودن آن است چرا كه اين تبليغات مخصوص رهگذران مي باشد، يعني كساني كه براي ديدن تبليغ چيزي در حدود سه ثانيه فرصت دارند. در نتيجه، پيام آن بايد قابل فهم و كوتاه نيز باشد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۴:۳۹ | سامان
تلويزيون شهري،

در ژاپن چگونه مغازه ها اين قدر زيبا تبليغات مي كنند!

سبك تبليغات ژاپني تحت تأثير تعاليم كنفوسيوس و ارزش‌هاي جمعي در جامعه ژاپني است. روش ايجاد ارتباط در سبك تبليغات ژاپني، غيرمستقيم است. مخاطبان ژاپني را نمي‌توان به‌طور مستقيم و بي‌واسطه نسبت با ويژگي‌هاي محصول آشنا كرد. در حقيقت مخاطب ژاپني نسبت به تبليغات مستقيم احساس توهين مي‌كند. در ژاپن، عادت فرهنگي عذرخواهي در هر امري از امور اجتماعي، بيان‌كننده اين تفكر است كه اظهار هر سخني از جانب گوينده باعث اختلال در نظر فكري شنونده مي‌شود، پس گوينده بايد در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبليغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف كننده، به دست آوردن اعتماد او،‌ ايجاد حس احترام در او بالاخره تكيه مخاطب او به‌عنوان يك خريدار دائمي و وفادار است.

 ژاپن يكي از جمله كشورهايي است كه در حوزه المان هاي شهري و تكنولوژي بسيار پيشرفته و مدرن است، به گونه اي كه پايتخت آن يعني توكيو، لقب يكي از مدرن ترين شهرهاي جهان را يدك مي كشد. در گوشه و كنارشهرهاي ژاپن مي توانيد المان هاي بي نظيري از فناوري در راستاي خدمات شهري را ملاحظه كنيد كه هر روزه بر تعداد آنها نيز افزوده مي شود. 

 براي اينكه بتوانيم فضاي شهري مناسبي را داشته باشيم بايد از المان هاي مختلف شهري استفاده نماييم تامحيط هاي شهري زيبايي داشته باشيم. المان هاي شهري داراي مقياس و اندازه هاي گوناگوني مي باشند و داراي كاربردهاي مختلفي هستند.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۵۳:۴۷ | سامان
تلويزيون شهري،

حتما قبل از ساخت تابلو يا سفارش تلويزيون براي كسب و كار خود مجوز بگيريد!

تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري كه در سر مغازه ها نصب مي شود تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي مي‌كند كه معرف كاربري‌هاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.

 

 

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها تاكيدي بر كسب و كار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازي و توضيح پيام تجاري، به قصد جلب توجه مشتري گذاشته مي شود. اين تابلوها يك رسانه ارزان قيمت تر براي انتقال معاملات تجاري به مشتريان مي باشند. در حال حاضر با انبوهي از تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان كسب و كار روبرو هستيم كه بر اساس جنبه هاي مختلف دسته بندي مي شوند.

ادامهـ مطلبـ
| ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۱:۰۷:۴۲ | سامان
،
تبليغات شهري
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

تبليغات شهري
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

جستجوگر

درباره ما

آشنايي با انواع تلويزيون شهري و نحوه خريد و اجاره تلويزيون شهري

رمزینه بارکد

آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 20
بازديد ديروز : 12
بازديد كل : 219

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان